czwartek, 18 kwietnia 2013

Witek








7 komentarzy:

  1. Czemu na prawie każdym zdjęciu stoi na baczność?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche handicap

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że ludzkość nie potrafi docenić prawdziwej sztuki.. Bardzo podobają mi sie zdjecia, świetne kadry!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz tylko jedna na zmianę ? Częściej do biblioteki aniżeli do galerii handlowej jak widać na załączonych obrazkach. ( ZABIERAJCIE TEGO MOPA ZE ZDJĘĆ )

    OdpowiedzUsuń
  5. sztuka ?? A co ma to wspólnego ze sztuką. Nawet te fotografie nie są poprawnie wykonane. Zjebane kadry, zasady złotych punktów chyba autorowi są obce bo kompozycja leży. Model stoi sztywno z rączkami opuszczonymi tak samo na każdym zdjęciu, chyba sierota. Sceneria ciekawa ale kompletnie źle wykorzystana. Niestety ale zdjęcia "hipstełskie" to nie jest sztuka, a cyknięcie foty i nałożenie dwóch filtrów w photoshopie czy lightroomie nie czyni fotografem. Pewnie teraz fala hejtu spłynie na mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie mam nic na zmianę:( Paweł chciał żebym tak stał a modelem nie jestem i nie planuję zajmować się "pozowaniem", więc możesz spać spokojnie. Ja to wszystko traktuję z przymrużeniem oka. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to tym bardziej wina fotografa ze kazał ci tak stać.

    OdpowiedzUsuń